Препоръчваме на нашите клиенти да си направят поръчка през нашия онлайн магазин, а не по телефон, имейл, чат, Фейсбук месинджър или друг подобен канал. По този начин ще бъдат избегнати евентуални грешки и недуразумения и ще бъде спестено време и на двете страни.

Финализирането на поръчката е в една страница и отнема буквално няколко минути. Тук ще опишем накратко последователноста на процеса.

Добавяне на продукти в количка

Изберете от наличните продукти в нашия онлайн магазин. Отворете желания продукт, изберете количеството, което ви е нужно и натиснете бутон “Добави в количката”
След като сте добавили продукт ще ви се отвори страница, в която можете да видите вашата количка.

Имате възможност да добавите още продукти в количката или да завършите поръчката със съответните бутони.

 

Данни за доставка и контакт


За да поръчате от нашият онлайн магазин не е нужно да си правите предварителна регистрация.
Предвидена е възможност за вход с вашия профил във Фейсбук или Гугъл.
Можете също и да поръчате като гост попълвайки данните си име, фамилия, имейл и телефон съответно в полета (1),(2), (3) и (4).
Ако искате да ви бъде създаден служебно профил за бъдещи поръчки трябва да чекнете квадратчето пред полето „Създай профил за по-лесни бъдещи поръчки“(5)
Ако искате да ви бъде издадена фактура чекнете квадратчето пред полето „Фактура“ (6) и попълнете необходимите за целта данни.

Адрес и начин на доставка

В същата страница изберете до къде искате да бъде доставката.
Възможностите са „Адрес на клиент“ (1) или „Офис на куриерска фирма Спиди“  (2)
Населеното място и офиса на куриера трябва да се изберат от база данни на Спиди. След като напишете поне 3 букви в съответното поле възможните градове и офиси ще ви бъдат предложени от падащо меню. Адрес на клиент се изписва в съответното поле в свободен текст. Препоръчваме да пишете на кирилица и да се опитате да дадете максимално подробна информация за адреса.

Цената на доставката се изчислява автоматично. Актуални цени на доставка можете да видите тук 

Начин на плащане

Изберете предпочитан от вас начин на плащане



(1) Наложен платеж – плащане на куриера при доставка
(2) Банков превод – ще ви се отвори допълнителна информация с наша банкова сметка, по която можете да преведете съответната сума и ние ще изпратим поръчката, когато получим превода.
(3) Плащане с дебитна или кредитна карта – след приключване на поръчката ще бъдете автоматично пренасочени към виртуален ПОС терминал на Борика, където следва да въведете данните на своята карта, като плащането се счита за завършено, едва след като системата регистрира успешно плащането и сумите бъдат заверени в сметката на Бергнер България.

Завършване на поръчката

Когато финализирате поръчката си имате възможност да направите някакъв допълнителен коментар към нея. Например може да отбележите в кой ден желаете да бъде доставката. Имайте предвид, че за по-малките населени места куриерите имат определени дни за разнос на пратки.
И последно преди да натиснете бутона "Завърши на поръчката" е необходимо да се съгласите с нашите „условията за доставка“ и „общи условия“, „задължителната информация за правата на лицата по защита на личните данни“ и да декларирате, че имате навършени 16 години.